Gemiddelde beoordeling:

Recente beoordelingen:

Goed gevulde kapsalon. Warm en keurig op tijd. Vriendelijk bezorger.
15 min na de bevestigde levertijd toch maar eens gebeld waar pizza bleef. Kreeg te horen dat t druk was, pizza er aan kwam en toen werd er opgehangen. Ik dacht dat t een scam was, maar 10 min later kwam er een heerlijke pizza !!
Bestelling was op tijd. En alles was goed warm en niet klef.... echt goed
Terwijl er een email binnenkwam dat ik mijn bestelling kon afhalen, bleek bij aankomst de bestelling helemaal nog niet klaar te zijn.
Vanavond twee stuks Kapsalon opgehaald. Zoals altijd weer erg goed en lekker!
Snel sneetjes en heerlijk
Bestellen ging echt heel goed online, goede communicatie hoe lang het zou duren en het kwam nog eerder. Besteld voor 10 man en alles is goed gegaan en alles was warm. Echt heel goed!! Familie uit Het Welpelo
Als je echt fijne eten wil hebben dan moet je hier bestellen!!!
Goed zo als altijd
Altijd goed.en afgesproken tijd.vriendelijk.
Beste pizzas in regio losser
We hebben lekker gegeten.
Top kwaliteit. Tevens krijg je een seintje dat je onderweg is.
Altijd weer lekker en goed
Het was weer heerlijk en voldoende
Top
Zoals altijd hebben we weer heerlijk gegeten.
Zoals altijd hebben we weer heerlijk gegeten.
Heerlijk zoals altijd en heel netjes op tijd.
Zo als altijd goed en warm eten en optijd.
Was weer heerlijk zoals altijd, bedankt!!
Na mail met gegeven dat bezorger met 10 min bij ons zou moeten zijn was de bestelling na 20 min nog niet geleverd. Uiteindelijk werd het bezorgd. Werd gezegd dat er een misverstand was met bezorgen en dat men dacht dat het al weg was. Gevolg lauw eten
De beste van omgeving Losser
Prima, heerlijk, vriendelijk, op tijd
Snel en zeer goede service. Ga er zeker weer bestellen.
Altijd netjes optijd eten altijd heerlijk.
Prima lekker eten, ruim voldoende
Heerlijk eten
Precies op tijd klaar en gewoon heerlijke pizza's!